top of page
מנווטים בשבילים
ניווט אימפריה

ביום שני ה-25/10 התחילו שיעורי הניווט לשנה הזו בבית החינוך. התלמידים נפגשו עם אופיר באולם הספורט ולמדו על מושגי הניווט השונים, כגון: שימוש במפות, התנהלות וחוקי התחרויות ועוד. לאחר מכן, התלמידים קיבלו מפות וניווטו בתוך בית החינוך.   קצת על ספורט הניווט: מדובר בספורט המתבסס על התמצאות בסביבה, לרוב בעזרת מפות. תחרויות הניווט מתקיימות באזורים שונים בארץ ומתנהלות כך: על כל המשתתפים לנווט בעזרת מפה ולהגיע ממקומות מסוימים המסומנים להם למקומות אחרים המסומנים. זמנו של כל משתתף נמדד, ומטרתו להגיע לנקודת הסיום בזמן הקצר ביותר. ישנם סוגים שונים של ניווט, ותחרויות אשר מתקיימות דרך ליגת בתי הספר ואיגוד הניווט לדוגמה.   

ביום שלישי, 9/11, ועדת ניווט קיימה פעילות לדוגמה מיוחדת שהדגימה מה בעצם עושים בניווט. בפעילות השתתף גם בוגר בית הספר פלג מצפון, שזכה בכמה תחרויות ניווט כשהיה תלמיד. כבוד!

מוזמנים להצטרף לשיעורי הניווט בבית החינוך!

image (5).png
ועדת ניוזלטר
מי אנחנו

ניוזלטר שבילים נולד מתוך שתי מטרות: לנסות להראות כמה שיותר צדדים של בית החינוך, ולהנות וללמוד דברים חדשים תוך כדי עשייה. האחראים והאחראיות על כל הטקסטים, התמונות, העיצוב והפרטים הקטנים הם חברי הועדה: אביטל גוטליב, אלה סרוקה, גלעד שמר, זיו ברקה, יואב רוזן, עמרי וייסלר, עומר שלו, אלמוגית גז, ליאור בביוף ושרון שמר.

מקוות ומקווים שתהנו מהקריאה!

רוצים להציע רעיון לניוזלטר הבא

!תודה רבה

bottom of page